Új regény született

2017.09.25

Sokáig nem írtam a blogban, ez így nem mehet tovább. Korábban azt ígértem, hogy rendszeresen beszámolok a kiadásra váró regényeim sorsáról. Nem írtam, mert nem jutottam előbbre. A kiválasztott kiadóról kiderült, csak az a fontos számára, hogy szerződésben kötelezzem el magam, és fizessek. De én szeretem tudni, hogy mire költöm a pénzt, és abban nem kaptam segítséget, hogy ez kiderülhessen. Így hát a kiadás előkészítése nem haladt előre. Most megpróbálok a kérdéseimre magam megtalálni a választ.

Azért van jó hírem is. Befejeztem az ötödik regényemet, amelyből egy fejezetet feltettem ide a web oldalamra, amolyan bemutató gyanánt. Így most már három könyv vár kiadásra, és majd az a kettő is később, amelyek addig is itt elolvashatóak.

Thomas Ground weboldala
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el