Hogy lesz valakiből jó író?

2017.06.28

Mint mindenki más én is csak okoskodom. Azt hiszem ez is olyan mint a zongorázás. Ha valaki meg akar tanulni valamit, az meg is tanulja a neki fontos dolgot, például a zongorázást. Ha sokat gyakorol, eljut arra a szintre, hogy a környezete szívesen hallgatja a játékát. Ha tehetsége is van, lehet belőle zenekari tag az Operaházban. De Kocsis Zoltánok csak ritkán születnek.

Az írást is meg lehet tanulni. Ma már sok cég hirdet tanfolyamot kezdő íróknak. Nem tudom, hogy ezeknek mennyi értelme van, nem vettem rész még ilyen okításon, feltételezem ebben is van jó, és van rossz. 

Én az élet iskolájában tanultam az írást, és elméletben sokat gyakoroltam. Rengeteg könyvet olvastam el eddigi életemben, limonádékat, klasszikusokat, és bestsellereket egyaránt. Voltak mestereim, a magyártanáraim közül egy-kettő, és fiatalkoromban az újságírói korszakomban a szerkesztőm. De az edzi igazán az írói készséget, ha az ember ír. Az eddigi négy regényem közül magam is érzem, hogy mindegyik jobb, mint az előző. Talán egyszer majd igazi íróvá válok?

Olvasd el első két könyvemet a web oldalamon, és ha úgy gondolod, hasonlítsd össze a közeljövőben megjelenő két regénnyel. Hogy közben mennyit fejlődtem, arról majd szeretném olvasni a véleményeket.

Thomas Ground weboldala
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el